Σελίδες

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

σύντομο σκετσάκι για 25η Μαρτίου

δραματοποίηση -παραλλαγή του δραματοποιημένου κειμένου του Βασίλη Δραχτίδη 

Αφηγητής:                
Πρὶν πολλὰ-πολλὰ χρόνια, πᾶνε ἕξι αἰῶνες ἀπὸ τότε, ἄρχισε γιὰ τὴν πατρίδα μας μία μεγάλη σκοτεινὴ περίοδος. Ἡ χειρότερη τῆς ἱστορίας μας.
Ἡ τουρκοκρατία.
Ἕνας λαὸς ἀλλόθρησκος ἦρθε ἀπ᾿ τὰ βάθη τῆς Ἀσίας καὶ κυριάρχησε σ᾿ ὅλα τὰ Βαλκάνια.
Ἡ Κωνσταντινούπολη, ἡ κοσμοξακουσμένη Πόλη, τὸ ὄνειρο τῶν λαῶν καὶ τῶν βαρβάρων ὁ πόθος, τούρκεψε.

Οι 3 είναι σε κύκλο εκτός από τον πρώτο που τρέχει και φωνάζει :
1ος Πῆραν τὴν Πόλιν, πῆραν τη, πῆραν τὴ Σαλονίκη! 
      Πῆραν καὶ τὴν Ἁγιὰ-Σοφιά, τὸ μέγα μοναστήρι.
2ος Κι ἡ Δέσποινα ταράχτηκε καὶ δάκρυσαν οἱ εἰκόνες!
3ος Σώπασε κυρα-Δέσποινα καὶ μὴν πολυδακρύζεις, 

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση lisiova katerina


ενημέρωση γονέων για το σχολικό εκφοβισμό και συμβουλές για τη διαχείριση κρίσεων, εκφοβισμού ή συγκρούσεων ή άλλων καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί
δείτε την ενημέρωση εδώ:http://www.slideshare.net/katerinalisiova/lisiova-katerina

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

πουπουλένια σύννεφα, πουπουλένια όνειρα!









οι οδηγίες εδώ:
 http://www.slideshare.net/katerinalisiova/ss-44208868


ακούμε το Adagio των secret Garden και συζητάμε ένα όνειρο που έχουμε δει και μας άρεσε πολύ

στη συνέχεια με τη βοήθεια των ερωτήσεων και των κρυμμένων λέξεων γράφουμε μερικές προτάσεις για το όνειρό μας.

συνθέτουμε τις προτάσεις και συνοδεύουμε το κείμενό μας με μια ονειρεμένη ζωγραφιά!

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

αριθμο-δραματοποίηση... Η ιστορία της κ Μοναδούλας στο αριθμοχωριό!!!



δείτε την ιστορία μας :εδώ:
http://www.slideshare.net/katerinalisiova/ss-42966737

η ιστορία της μοναδούλας είναι η αφόρμηση για την επαφή των μικρών με τη δεκάδα, την εκατοντάδα, τη χιλιάδα και όλους τους αριθμούς που αρχίζουν να παίρνουν μορφή μέσα από το παιχνίδι και τη ζωγραφική!

Οι νέες περιπέτειες του Αϊ Βασίλη… απ’ το Ρέθυμνο! 2014




Οι νέες περιπέτειες του  Αϊ Βασίλη… απ’ το Ρέθυμνο!
Μουσική: Deck the Halls από φάκελο Χριστουγεννιάτικα
(μπαίνει ο παππούς με τη μαγκούρα του κουτσαίνοντας και η γιαγια και κάθονται μπροστά στο τζάκι)

Παππούς :γκούχου γκούχου… γκούχου γκούχου…
αχ! Κρύωσε ο καιρός!
Γιαγιά: Έφτασαν πάλι τα Χριστούγεννα γέρο μου...
Παππούς: τα εγγονάκια μας όπως που να είναι; Δεν ξύπνησαν ακόμα;

Γιαγια: αχ μου φαίνεται παραγέρασες! Δεν τα ακούς που λένε τα κάλαντα;

χριστουγεννιάτικο τραγούδι για πρωτάκια

ΣΥΝΝΕΦΟ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗΣ













σύννεφο χρυσόσκονης πέφτει από τ’ αστέρια
κι όλοι μέσα στο χορό πιάνουνε τα  χέρια.

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ο παπουτσωμένος γάτος διασκευή

Ο παπουτσωμένος γάτος         διασκευή  Λυσιόβα Κατερίνα

Εισαγωγή: περνούν όλοι οι ήρωες από τη σκηνή σχεδόν ταυτόχρονα λέγοντας κάτι που να σηματοδοτεί το ρόλο τους στην ιστορία (μουσική : παραμύθια)

Πιερ (μουρμουρίζει). και σταμάτα να με ακολουθείς..τριχωτή συμφορά!(ο γάτος ακολουθεί χωρίς να μιλάει)

Πριγκίπισσα: ούτε..ούτε..ούτε.. απα πα πα! (ο βασιλιάς και η βασίλισσα της δείχνουν γαμπρούς κι η πριγκίπισσα λέει όχι σε όλους)

Αγγελιοφόρος: μα.. μα.. μα.. (απευθύνεται στη βασίλισσα..)

Κοράκι: κρά κρα..κρα..

Σκηνή 1η

Πιέρ: (περπατάει νευρικά και γρήγορα και ο γάτος τον ακολουθεί και νιαουρίζει από πίσω του) και σταμάτα να με ακολουθείς! Κοντή συμφορά!

( συνεχίζει να τον ακολουθεί ο γάτος) Για δείτε ένα μπελά! Εμ δεν έχω σπίτι να μείνω, εμ δεν έχω δουλειά να δουλέψω, αλλά να φορτωθώ και το αιλουροειδέςε αυτό πάει πολύ!

Δεν είναι αλήθεια αυτό που ζωόχι όχι δεν είναι αλήθεια! Δεν μπορεί να είναι αλήθεια!(κοιτάζει μια το γάτο μια το κοινό..)Μάλλον είναι εφιάλτης..ναι ναι! Αυτό είναι! Βλέπω εφιάλτη! Έφαγα φασολάδα χθες βράδυ και μου έπεσε βαριά! Το βρήκα! Θα ξαπλώσω να κοιμηθώ... δηλαδή να..ξυπ΄νησω από τον εφιάλτη! Ναι! Αυτό θα κάνω, θα ξαπλώσω, θα κοιμηθώ και θα ξυπνήσω στο κρεβατάκι μου και όλα θα είναι όπως πριν..(ξαπλώνει, κλείνει τα μάτια. Τα ανοίγει, κοιτάζει δειλά, ξαναβλέπει το γάτο)

Ε , όχι! Συνεχίζω να ονειρεύομαι! Μα τι επίμονος εφιάλτης!

Τρίτη 9 Απριλίου 2013


Δράκε, δράκε είσ’ εδώ;



Διασκευή  Λυσιόβα Κατερίνα (έμμετρο)
(για τη μουσική katerinalisiova@gmail.com)


                                                                     

*   track 1 It had better be tonight instrumental

θα σας πω μια ιστορία, για ένα Δράκο τρομερό

που στο νου του είχε μόνο, να κάνει κακό!

στα σοκάκια τριγυρνούσε, κι όλο άναβε φωτιές

πως χαιρόταν με πλημμύρες, ληστείες και πυρκαγιές!

ο Δράκος σπέρνει την καταστροφή

σπέρνει την κατά κατά στροφή!!!!

Και στο σπίτι σαν καθόταν, θρίλερ έβλεπε πολλά

έβλεπε κακές ειδήσεις κι έργα πολεμικά

λίμνες ποταμούς και δάση όλα θέλει να χαθούν

και τα ζώα όλα στην πλάση θέλει να εξαφανιστούν


Κυριακή 7 Απριλίου 2013




Η μέθοδος της τελίτσας

(ένας ‘’μπακάλικος’’ τρόπος προσαρμογής στίχων σε μουσικά κομμάτια όταν δεν διαθέτουμε τις μουσικές γνώσεις) Λυσιόβα Κατερίνα

 

Ακόμη και αν δε διαθέτουμε τις μουσικές γνώσεις μπορούμε να γράψουμε τραγουδάκια παρέα με τους μαθητές μας για να καλύψουμε οποιοδήποτε μάθημα ή για να εμπλουτίσουμε κάποιο πρόγραμμα ευέλικτης ζώνης. Αλλά κι αν εμείς γνωρίζουμε μουσική, οι μικροί μαθητές (κυρίως των πρώτων δύο τάξεων) δεν γνωρίζουν άρα δεν μπορούν να δημιουργήσουν με την ίδια ευκολία.

Ο τρόπος είναι απλός: η μέθοδος της τελίτσας. Ακούμε το μουσικό κομμάτι που επιλέξαμε και σημειώνουμε τελίτσες,

Τρίτη 2 Απριλίου 2013



 Η γλώσσα του σώματος...

...διαίσθηση ή απλώς υψηλή αντίληψη;

Για την ερμηνεία και αποκωδικοποίηση της πανάρχαιας αυτής γλώσσας, απαιτούνται παρατηρητικότητα και υψηλή αντίληψη. Κάθε δευτερόλεπτο

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Β-γ-άλτε τις μάσκες!



Εγώ είμαι εσύ και εσύ είσαι εγώ! παιχνίδια ρόλων

 
Ρόλοι μέσα στους ρόλους

Ρόλοι ζηλευτοί,

ρόλοι πρωταγωνιστικοί,

ρόλοι θεραπευτκοί,

ρόλοι εκμαίευσης εαυτού,

ρόλοι για μικρούς και μεγάλους

 

Η θεραπεία ρόλων είναι μια τεχνική που επιτρέπει σε άτομα με φοβίες να εφαρμόσουν τις νέες συμπεριφορές. Σε μια συνεδρία ρόλων, ο θεραπευτής παίρνει την ταυτότητα κάποιου

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

κάνω τη γνώση ... Στίχο!


Τραγουδάω και πετάω … τα αντικαταθλιπτικά!

Ο εγκέφαλος  λατρεύει  τη μουσική  


Ο εγκέφαλος αντιδρά στο άκουσμα της αγαπημένης του μουσικής εκκρίνοντας ντοπαμίνη, την ίδια ορμόνη που απελευθερώνει όταν το άτομο απολαμβάνει ένα εξαιρετικό γεύμα, παίρνει χρήματα στο χέρι ή ναρκωτικά.

Η απελευθέρωση της ντοπανίμης, σύμφωνα με τους ερευνητές, εξηγεί γιατί η μουσική γεννάει αίσθημα απόλαυσης,


Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Απομνημονεύω ρωτώντας ’’Γιατί;’’



Απομνημονεύω ρωτώντας ’’Γιατί;’’

 Μια πολύ θαυματουργή ερώτηση που ενισχύει την κατηγοριοποίηση και αποθήκευση στη μακρόχρονη μνήμη  είναι το ‘’Γιατί;’’

Η διαδικασία εξήγησης του γιατί συνέβη κάτι, εξασφαλίζει στη μακρόχρονη μνήμη την



Εργαζόμενοι μαθητές με ‘’εργαζόμενη’’ Μνήμη


Εργαζόμενοι μαθητές με ‘’εργαζόμενη’’ Μνήμη

Ένα από τα σημαντικότερα ‘’εργαλεία’’ που φέρνει ο μαθητής στην τάξη είναι η μνήμη του. Αυτή τον οδηγεί κάθε πρωί ως την πόρτα του σχολείου, μ’ αυτήν