kaliSchool
Ιδέες για θεατρικά δρώμενα για σχολικές γιορτές και παιχνίδια ρόλων για τη διδακτική πράξη που συνοδεύουν διαθεματικά προγράμματα ευέλικτης ζώνης, θεατρικά κείμενα, δραματοποίηση, λήξη σχολικού έτους, τραγούδια για σχολικές γιορτές...άρθρα...
Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020
Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018
μουσική θεατρικού Ο μικρός πρίγκιπας
Στον ακόλουθο σύνδεσμο υπάρχει όλη η διαθέσιμη μουσική για το θεατρικό Ο μικρός πρίγκιπας
https://drive.google.com/drive/folders/0B4mZYz0St6dNWk14b2JTbkRpbW8?usp=sharing
και το κείμενο σε word
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNdkFsVnlJTDdsRnM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/0B4mZYz0St6dNWk14b2JTbkRpbW8?usp=sharing
και το κείμενο σε word
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNdkFsVnlJTDdsRnM/view?usp=sharing
Κυριακή 6 Μαΐου 2018
μαμά, διδάσκεται η ευγνωμοσύνη;
.....
.... Τελικά πότε η ευγνωμοσύνη μας είναι αυθεντική;
Υπάρχει κανόνας γι αυτό;
Στα μικρά παιδιά, μαθαίνουμε
από νωρίς να ευχαριστούν για ένα δώρο, να λένε ευχαριστώ ως ένδειξη καλής
συμπεριφοράς και θεωρείται σημαντική για την κοινωνική τους αποδοχή. Οι Bartlett
και DeSteno (2006) αλλά και οι McCullough, Kimeldorf, & Cohen, (2008)
έδειξαν ότι διευκολύνουμε τα μικρά παιδιά μέσα από την έκφραση ευγνωμοσύνης την
ψυχική και σωματική υγεία τους. Επίσης η απλότητα της έκφρασης ενός «ευχαριστώ»
οδηγεί τα μικρά παιδιά να κατανοούν τις προθέσεις των άλλων πιο εύκολα αν και
μια παλιότερη μελέτη έδειξε ότι τα παιδιά δεν εσωτερικεύουν με τον ίδιο τρόπο
τα αξιακά συστήματα όπως οι ενήλικες, και έτσι δεν είναι πάντα χρήσιμος ο μηχανισμός
ευγνωμοσύνης για την ψυχική υγεία τους (Sin & Lyubomirsky, 2009). Άλλωστε
πρέπει να εμπλακεί και η ηθική σκέψη, η ηθική λογική για να μπορέσουν τα παιδιά
να κατανοήσουν σε βάθος συναισθήμ.....
συνέχεια στο http://www.animartists.com/2018/05/06/19557/
Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018
Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017
τραγούδια για το θεατρικο του Σκρούτζ
σύννεφο χρυσόσκονης
τιποτένιος
τα Χριστουγεννα ας κάνουν
ΣΥΝΝΕΦΟ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗΣ
σύννεφο
χρυσόσκονης πέφτει από τ’ αστέρια
κι
όλοι μέσα στο χορό πιάνουνε τα χέρια.
σ’
όλα τα παράθυρα στέλνουν φως τ’ αστέρια
γέμισε
αστέρια γέμισε αστέρια
σ’
όλα τα παράθυρα άγιο φως ανάβει
άγιο
φως ανάβει άγιο φως ανάβει
(οργανικό)
στο
παράθυρο του Σκρουτζ σιγοκαίει μια λάμπα
που
μετράει τα χρήματα και μετράει τα πάντα.
μα
είναι κάποια πράγματα που δεν τα μετράμε
μόνο
τα εκτιμάμε, μόνο τα εκτιμάμε
μα
είναι κάποια πράγματα όπως η αγάπη
που
δεν έχει μέτρο που δεν έχει στάθμη
Ζήλια
τσιγκουνιά και φτώχια
εύχομαι
όλα να χαθούν
και
το μίσος κι η κακία
όλα
να εξαφανιστούν
τα Χριστούγεννα ας
κάνουν
τις ευχές μας ν’
ακουστούν
και σε όλων των
ανθρώπων
τις καρδιές να μπουν Χ3
Σαν το Σκρουτζ όλοι να αλλάξουν
και
αγάπη να σκορπούν
τα
λεφτά τους να πετάξουν
τη
ζωή καλά να ζουν!
τα Χριστούγεννα ας
κάνουν
τις ευχές μας ν’
ακουστούν
και σε όλων των
ανθρώπων
τις καρδιές να μπουν
τα Χριστούγεννα ας
κάνουν
τις ευχές μας ν’
ακουστούν
και σε όλων των
ανθρώπων
τις καρδιές να μπουν
ο
τιποτένιος
είναι
κακός, στην καρδιά του κενός, τιποτένιος
με
τα λεφτά μόνο έχει χαρά ο στριμμένος!
για
δε δουλεύετε όλοι σας κάθε λεπτό είναι χρήμα!
θέλω
να γίνω διάσημος και πλούσιος πιο πολύ!
Χ2
τόσα
λεφτά μια ντουλάπα φαρδιά δεν τα βάνει!
η
τσιγκουνιά είναι αρρώστια βαριά δεν περνάει!
για δε δουλεύετε όλοι σας κάθε λεπτό είναι
χρήμα!
θέλω
να γίνω διάσημος και πλούσιος πιο πολύ!
Χ2
είναι
κακός, στην καρδιά του κενός, τιποτένιος
με
τα λεφτά μόνο έχει χαρά ο στριμμένος!
για
δε δουλεύετε όλοι σας κάθε λεπτό είναι χρήμα!
θέλω
να γίνω διάσημος και πλούσιος πιο πολύ!
Χ2
Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017
Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017
Υπάρχει μια τρύπα στο δρόμο μου Portia Nelson
https://www.slideshare.net/katerinalisiova/portia-nelson-80811741
τα παιδιά σε όλες τις ηλικίες μπορούν να σκεφτούν αφαιρετικά
η ποίηση είναι μια μορφή παρέμβασης
μετά από αυτήν, πάντα κάτι αλλάζει
τα παιδιά σε όλες τις ηλικίες μπορούν να σκεφτούν αφαιρετικά
η ποίηση είναι μια μορφή παρέμβασης
μετά από αυτήν, πάντα κάτι αλλάζει
Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017
ηχογραφημένα τραγούδια για το θεατρικό Ο Μικρός Πρίγκιπας
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNcy1nLWtncTd6YXc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNNzk5RjFJNGJJTU0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNZ1lDdllNZTBrWW8/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNVU1vNXBXNjFaa0k/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNazZVeFZOSm9KTzQ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNNzk5RjFJNGJJTU0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNZ1lDdllNZTBrWW8/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNVU1vNXBXNjFaa0k/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4mZYz0St6dNazZVeFZOSm9KTzQ/view?usp=sharing
Κυριακή 11 Ιουνίου 2017
Τραγουδο- μαθήματα για τις τελευταίες μέρες του Ιούνη...
Μερικά
τελευταία μαθήματα για τα πρωτάκια που
τελείωσαν τη σχολική ύλη...
Δευτέρα 29 Μαΐου 2017
το πρόγραμμα Ο κήπος με τις 11 γάτες
γιατί το επιλέξαμε;
κύριοι στόχοι του προγράμματος αυτού:
να κατανοήσουν τις έννοιες
περιέργεια, πονηριά, κρυφές πράξεις και μυστικά, αλτρουισμός, φιλία, απαγορευμένες ουσίες, στρατηγικές επίλυσης καθημερινών προβλημάτων...
μακρόθεσμα στοχεύει στην πρόληψη κατά των εξαρτήσεων που κάνουν τη ζωή δυσλειτουργική και διδάσκει τρόπους αυτεπίγνωσης, αυτοελέγχου και εγκράτειας, συλλογικής προσπάθειας...
επίσης ενισχύει την συναισθηματική έκφραση σε όλες τις εκφάνσεις.
προσφέρει πρότυπα συμπεριφοράς
απενοχοποιεί τα παιδιά από τα "άσχημα" συναισθήματα
και κυρίως
βοηθάει στη νοηματοδότηση της ζωής τους.
https://pappanna.wordpress.com/2013/11/22/%CE%BF-%CE%BA%CE%AE%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-11-%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7/
κύριοι στόχοι του προγράμματος αυτού:
να κατανοήσουν τις έννοιες
περιέργεια, πονηριά, κρυφές πράξεις και μυστικά, αλτρουισμός, φιλία, απαγορευμένες ουσίες, στρατηγικές επίλυσης καθημερινών προβλημάτων...
μακρόθεσμα στοχεύει στην πρόληψη κατά των εξαρτήσεων που κάνουν τη ζωή δυσλειτουργική και διδάσκει τρόπους αυτεπίγνωσης, αυτοελέγχου και εγκράτειας, συλλογικής προσπάθειας...
επίσης ενισχύει την συναισθηματική έκφραση σε όλες τις εκφάνσεις.
προσφέρει πρότυπα συμπεριφοράς
απενοχοποιεί τα παιδιά από τα "άσχημα" συναισθήματα
και κυρίως
βοηθάει στη νοηματοδότηση της ζωής τους.
https://pappanna.wordpress.com/2013/11/22/%CE%BF-%CE%BA%CE%AE%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-11-%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7/
o κήπος με τις 11 γάτες 10ο Δημοτικό Σχ. Ρεθύμνου Ιούνιος 2017
Ο
ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ 11 ΓΑΤΕΣ
ΠΡΑΞΗ
1-ΣΚΗΝΗ 1
Το
κρυφό ραντεβού
Rossini- Duet for 2 Cats
(Trumpet & Trombone Duet)
αφήγηση
σε
μια ωραία γειτονιά κάπου στις πόλης τα
στενά
ζούσαν
κάποτε παιδιά σε έναν κήπο 11 γατιά
όλη μέρα νιαουρίζαν
τα μουστάκια τους χτενίζαν
κι η παρέα στην
αυλή έμοιαζε μοναδική
κάθε γάτα στην αυλή
ήτανε ξεχωριστή
είχε το δικό της
τρόπο να ομορφαίνει αυτόν τον τόπο.
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016
δραματοποίηση Τραγούδι για τη μάγισσα Φρικαντέλα
ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
μα
η μάγισσα η κακίστρω τα μισεί τόσο πολύ
βάτραχους
μας κάνει όλους και φωνάζουμε κουάξ
ύστερα
μας κάνει γάτες νιαουρίζουμε εναλλάξ
μα όμως δεν της φτάνει και
κουνάει το ραβδί
θέλει να μας κάνει
κατσικάκια με μαλλί
πάλι δεν της αρέσει που
φωνάζουμε μπε μπε
αχ έχει
αγριέψει θεέ μου τι θα κάνουμε;
μας
αλλάζει σε αγελάδες όμορφες και παχουλές
και
μουγκρίζουμε κουνώντας τις ωραίες μας ουρές
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016
η ιστορία της αλφαβήτας
φαντασματάκια που φωνάζουν τα φωνήεντα και ήστχα προβατάκια που ζουν στη φάρμα δίπλα από το κάστρο της μάγισσας τα σύμφωνα
http://www.slideshare.net/katerinalisiova
Τρίτη 17 Μαΐου 2016
Κυριακή 15 Μαΐου 2016
ο μικρός πρίγκιπας μας εμπνέει!
Η Κατερίνα Τζιμοπούλου, εκπαιδευτικός στους Φιλίππους Καβάλας ετοίμασε ένα περιεκτικό σκετσάκι που δίνει όλη τη μαγεία των πλανητών και την ευαισθησία της φιλίας μέσα σε λίγους μόνο στίχους. Yπέροχη ιδέα για νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, για γιορτές σύντομες, χωρίς θεαματικά κουστούμια αλλά με νόημα και μια γεύση που μπορεί να μείνει μετά το τέλος της.
πληροφορίες, επικοινωνία: tzimop @gmail.com
πληροφορίες, επικοινωνία: tzimop
Ο Μικρός Πρίγκιπας
Ρόλοι: Μαμά, κόρη, πιλότος, Μικρός
πρίγκιπας (Χ5), τριαντάφυλλο, επιχειρηματίας, φίδι, αλεπού)
Σκηνικό: Στα αριστερά έχουμε ένα
μεγάλο βιβλίο με ζωγραφιές των παιδιών. Στα δεξιά εμφανίζονται η μαμά με την
κόρη. Κάθε φορά που αλλάζουν τα πρόσωπα μπαίνουν και στέκονται στο κέντρο.
Σημείωση: Τον Μικρό πρίγκιπα υποδύονται πολλά
παιδιά, φροντίζουμε όλοι να έχουν κίτρινο φουλάρι ή/και μάσκα για να
διακρίνεται ο ρόλος τους.
Μαμά:
(δείχνει
το βιβλίο, που είναι ακόμα κλειστό, ενώ αγκαλιάζει την κόρη της)
Έλα,
κορίτσι μου γλυκό,
έλα
να σ’ αγκαλιάσω,
απ’
το βιβλίο π’ αγαπώ
θέλω
να σου διαβάσω.
Κόρη:
Τι
ιστορία να’ ναι αυτή;
Πόσο
ωραίος τίτλος!
Μήπως
σε κάστρο πέτρινο
γεννιέται
ένας μύθος;
Μαμά:
Έχε λιγάκι υπομονή,
ν’ ανοίξει το βιβλίο,
κι έλα να ταξιδέψουμε
καλύτερα από πλοίο!
(ο πιλότος
ανοίγει το βιβλίο και δείχνει
τη ζωγραφιά
του βόα με τον ελέγαντα. )
Πιλότος:
Στα έξι
μου κατάφερα
αυτό να ζωγραφίσω,
μα οι μεγάλοι πρότειναν
τις ζωγραφιές ν’ αφήσω!
Μικρός πρίγκιπας 1:
Τι κρίμα που την πέρασαν
για ένα απλό καπέλο,
ποτέ δε βλέπουν τελικά
τα παιδικά τα «θέλω»!
Πιλότος :
Είσαι παράξενος, μικρέ,
με τα ξανθά μαλλιά σου!
Για πες μου από πού έρχεσαι,
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)