Σελίδες

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ο παπουτσωμένος γάτος διασκευή

Ο παπουτσωμένος γάτος         διασκευή  Λυσιόβα Κατερίνα

Εισαγωγή: περνούν όλοι οι ήρωες από τη σκηνή σχεδόν ταυτόχρονα λέγοντας κάτι που να σηματοδοτεί το ρόλο τους στην ιστορία (μουσική : παραμύθια)

Πιερ (μουρμουρίζει). και σταμάτα να με ακολουθείς..τριχωτή συμφορά!(ο γάτος ακολουθεί χωρίς να μιλάει)

Πριγκίπισσα: ούτε..ούτε..ούτε.. απα πα πα! (ο βασιλιάς και η βασίλισσα της δείχνουν γαμπρούς κι η πριγκίπισσα λέει όχι σε όλους)

Αγγελιοφόρος: μα.. μα.. μα.. (απευθύνεται στη βασίλισσα..)

Κοράκι: κρά κρα..κρα..

Σκηνή 1η

Πιέρ: (περπατάει νευρικά και γρήγορα και ο γάτος τον ακολουθεί και νιαουρίζει από πίσω του) και σταμάτα να με ακολουθείς! Κοντή συμφορά!

( συνεχίζει να τον ακολουθεί ο γάτος) Για δείτε ένα μπελά! Εμ δεν έχω σπίτι να μείνω, εμ δεν έχω δουλειά να δουλέψω, αλλά να φορτωθώ και το αιλουροειδέςε αυτό πάει πολύ!

Δεν είναι αλήθεια αυτό που ζωόχι όχι δεν είναι αλήθεια! Δεν μπορεί να είναι αλήθεια!(κοιτάζει μια το γάτο μια το κοινό..)Μάλλον είναι εφιάλτης..ναι ναι! Αυτό είναι! Βλέπω εφιάλτη! Έφαγα φασολάδα χθες βράδυ και μου έπεσε βαριά! Το βρήκα! Θα ξαπλώσω να κοιμηθώ... δηλαδή να..ξυπ΄νησω από τον εφιάλτη! Ναι! Αυτό θα κάνω, θα ξαπλώσω, θα κοιμηθώ και θα ξυπνήσω στο κρεβατάκι μου και όλα θα είναι όπως πριν..(ξαπλώνει, κλείνει τα μάτια. Τα ανοίγει, κοιτάζει δειλά, ξαναβλέπει το γάτο)

Ε , όχι! Συνεχίζω να ονειρεύομαι! Μα τι επίμονος εφιάλτης!
Θα τσιμπήσω τον εαυτό μου!

Άουτς!!!!

(μπαίνει μια γριούλα με μπαστούνι)

Γριούλα: αχ παλικάρι μου, βοήθησέ με να περάσω το ποτάμι απέναντι..είμαι πολύ γριά και θα με παρασύρει το νερό..

Πιέρ:  έλα γιαγιά, να σε βοηθήσω.. αλλά κάνε μου τη χάρη να με τσιμπήσεις κι εσύ να δεις αν ονεορεύομαι ή αν είμαι ξύπνιος..Αουτς!!!!(την περνάει απέναντι, ακολουθεί κι ο γάτος αφού δέσει τους λαγούς σε ένα δέντρο)

Γριά: χίλια καλά να χεις λεβέντη μου..κι επειδή με βοήθησες, θα σε βοηθήσω κι εγώ τώρα.. μόνο που δεν έχω χρήματα να σου δώσω.. το μοναδικό πράγμα που έχω είναι αυτές οι μπότες.. πάρ’ τες, στις χαρίζω.. και να θυμάσαι..(καθώς απομακρύνεται) το καλό δεν πάει ποτέ χαμένο..

Πιερ: (προσπαθεί να φορέσει τις μπότες αλλά του είναι μικρές)Μμμμ, μικρές.. και πάλι ξυπόλητος ο Πιερ.. φεύγω..κι εσύ τριχωτή συμφορά σταμάτα να με ακολουθείς!

Γάτος: (μόλις ο Πιερ γυρίσει το κεφάλι να φύγει, ο γάτος φοράει τις μπότες) άκουσέ με πρώτα! Άκουσον μεν, π(έ)ταξον δε..(μόλις μιλήσει, πιάνει με τρόμο το στόμα του)

Πιέρ: φύγε γάτε.. . είμαι έξαλλος! .. Μι-μι-μι-μιμι..μιλάς; μιλάει! Μιλάει; Μιλάειμι μι λάει!!!(γυρίζει, κάνει ένα βήμα όπισθεν και σκοντάφτει και πέφτει)

Γάτος: πρόσεχε πέτρα! (ξαναπιάνει με τρόμο το στόμα του) Ωχ! Μι μι-μι-μι-μλάω! Μιλάω; Μιλάω!!!

Πιέρ: (σκοντάφτει και πέφτει. Γυρίζει τον κοιτάζει)  Μίλησε πάλι! (προς το κοινό)μίλησε δε μίλησε; Μίλησεείπε πρόσεχε πέτρα! Ε, δεν μπορείτώρα σίγουρα ονειρεύομαι! Πωπ πωπολύ ζωντανό όνειρο!ε;

Γάτος: Μπορείς να ζήσεις εσύ μόνος σου; Ε; ε; για πες μου μπορείς;;; μπορείς; Και σταμάτα να τσιμπιέσαι! Δε ζούμε σε όνειρο! Σε παραμύθι ζούμε!!!Για την ακρίβεια..ζούμε το δικό μας παραμύθι!

Πιερ: βεβαίως και μπορώ μαπώς;μια γάτα που μλάει!

Γάτος: πρόσεχε πέτρα!

Πιερ: άκου αν μπορώώωωωω!( σκοντάφτει και πέφτει)μια γάτα που μιλάει!!μιλάει!

Γάτος: οι μπότες! Οι μπότες!

Πιερ: οι μπότες;τι;

Γάτος: οι μπότες! είναι μαγικές! Μιλάω από τη στιγμή που τις φόρεσα!

Αυτό ήταν το δώρο της γριούλας!

Πιερ:Μήπως ήταν και μάγισσα; Η μάγισσα του παραμυθιού;;;Χαχαχαχα

Γάτος:Η μάγισσα του παραμυθιού!ναι! γι αυτό δε φεύγω.. έχω ευθύνη να σε γαλουχήσω όπως μια γάτα γαλουχεί τα μικρά της πριν τα παραδώσει στην κοινωνία..

Πιερ: (αλλάζει πάλι διάθεση ) φύγε είπα γιατί...

Γάτος: γιατί; Θα σκοντάψεις ξανά; Χιχιχιχι 

Πιερ:  ο ένας πήρε το μύλο... ο δεύτερος το σπίτι.. κι εγώ; Μια γάτα! Μια γ ά τ α!!!

Γάτος: ναι αλλά τι γάτα; Τι γάτα!!!/Μια γάτα που μιλάει!!!...κοίταξε με καλά! Όχι κοίταξε με!Δες μουστάκι αστραφτερό, δες τρίχωμα λείο και γυαλιστερό.. δες νύχι φρεσκολιμαρισμένο!!!

Πιερ: δες έναν μπελά...

Γάτος: δες! τρεις λαγοί! (τους κυνηγάει και τους πιάνει)

Πιέρ: χρόνια έχω να φάω στιφάδο!  

Λαγός: τιιιιιιιιι; Όχι ρε παιδιά..να το συζητήσουμε.. θα σας βοηθήσω να ζήσετε το παραμύθι σας αν με αφήσετε να ζήσω!!!

(Περνά ο τελάλης, μοιράζει φυλλάδια, και φεύγει)

Τελάλης: πάρτι στη βασιλική αυλή για τα γενέθλια της μικρής πριγκίπισσας!

Όλοι οι νέοι που επιθυμούν να την παντρευτούν, να προσέλθουν στο παλάτι με τα δώρα τους..

Γάτος: (σκύβει και μαζεύει ένα φυλλάδιο) Τα γενέθλια του βασιλιάπάρτι στη βασιλική  αυλή, αχα.. να η ευκαιρία μας..,  πρόσεχε το κλαδί..

Πιερ: (σκύβει να πιάσει ένα φυλλάδιο και χτυπά σε ένα κλαδί) τι συνέβη;

Γάτος: χτύπησες το κεφάλι σου.. και σου ‘πα..πρόσεχε το κλαδί!

Πιερ: Τελικά, μπορείς να μείνεις κοντά μου, θα δω πώς θα σε αξιοποιήσω..

Γάτος: από αύριο..τώρα έχω κάπου να πάω..(φεύγει παίρνοντας μαζί του και τους λαγούς)

Λαγός: (καθώς απομακρύνονται..) πρόσεχε! Το τρίχωμά μου είναι ευαίσθητο!!


 

Σκηνή 2       (στο παλάτι..)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου