Σελίδες

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

τραγούδια προγράμματος''Ταξίδι στη Φρουτοπία΄΄


Ευέλικτη ζώνη ‘’ταξίδι στη Φρουτοπία’’ Β’ τάξη

 

Τα τραγούδια του προγράμματος γράφτηκαν και δραματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη από τους μαθητές της Β΄ τάξης Δ Σχ Καντάνου 2008-09

1.Το τραγούδι του ΜΗΛΟΥ

Μηλο μου μίλησέ μου
μήλο μου όμορφο
σαν τι να ‘χεις πάθει
κι είσαι στενάχωρο

Έφτασε το φθινόπωρο
Που όλα τα μήλα πέφτουν
Και τη γλυκιά μαμά μου
Θα αποχωριστώ




2.Ο χορός των μήλων

Με ένα μήλο κι ένα αχλάδι

Στο χορό μπαίνω και γω

Κάνω κύκλους και πηδάω

Και τα χέρια μου κουνάω!

 

Τη μεσούλα μου γυρνάω

Και φωνάζω δυνατά:

Τη μηλιά μου αγαπάω

Κι άλλο μήλο της ζητάω!

 

Ένα μήλο κι άλλο μήλο

Στο χορό μπαίνουν κι αυτά

Κύκλους κάνουν και πηδάνε

Και τα χέρια τους κουνάνε!

 

Τη μεσούλα τους γυρνάνε

Και φωνάζουν δυνατά

Τη μηλιά μας αγαπάμε

Κι άλλο μήλο της ζητάμε!

 

Ένα μήλο κι άλλο μήλο

Και φωνάζουν δυνατά

Τη μηλιά μας αγαπάμε

Κι άλλο μήλο της ζητάμε!

 

 

3. ΜΙΑ ΜΗΛΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΥΡΙΑ

Μια φορά στη Φρουτοπία

μια μηλιά σωστή κυρία

έκανε μονάχα άνθη

κι έβγαζε κι ένα αγκάθι!

 

Την κοιτούσαν μ’ απορία

οι καρποί στη Φρουτοπία

μήλο δεν είχε ούτε ένα

και τα φύλλα της πεσμένα

 

Τους καρπούς – καρπούς μου έχω χάσει

και τη γεύση τους έχω ξεχάσει

 

Στα κλαδιά της που ‘χουν χιόνια

κελαηδούνε τα τρυγόνια

δε γελάνε μήτε κλαίνε

μόνο κάθονται και λένε:

πού και πού καμιά φορά

βγάζει η γη τέτοια μηλιά!

Ο αγρότης να ‘χει τύχη

η χρονιά του να πετύχει!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου